Renunti La Fumat

"Te-ai Saturat Sa Incerci Sa Renunti La Fumat Cu Plasturi, Gume, Pulverizante Sau Pastile...Care Esueaza De Fiecare Data?

Acum Poti Renunta La Acest Viciu Odata Pentru Totdeauna In Doar 20 De Minute...Garantat!"

Draga viitor fost fumator,

Ai mai incercat sa te lasi de fumat inainte? Nu ai puterea necesara sa o faci? Ai esuat precum o fac 99 din 100 de oameni?

Te voi ajuta cum sa renunti la fumat fara sa folosesti “puterea vointei” de a te lasa de fumat...o vei face pur si simplu!

In continuare va prezentam scurta poveste a lui Marian, cel care "a pus la punct" un plan excelent pentru a renunta la fumat

"Numele meu este Marian P. si sunt fondatorul programului Renunta la Fumat Astazi. Iti multumesc pentru timpul acordat citirii acestui mesaj...VEI FI RECUNOSCATOR CA L-AI CITIT!

Permite-mi sa-ti adresez o simpla intrebare.

Renuntarea la fumat e dificila? GRESIT!

Renuntarea la fumat e dificila doar daca nu stii cum. Din fericire eu stiu cum!

Cum de stiu asta?

Pentru ca sunt expert in Programare Neuro-Lingvistica. Programul Renunta la Fumat Astazi este o forma de terapie pe care am folosit-o in a ajuta oameni ca tine sa renunte la fumat.

Am testat intensiv aceast program pe peste 5000 de fumatori. Rezultatele au fost extraordinare, cu o rata de succes de 99.7% a fumatorilor care au reusit sa se lase de fumat pentru cel putin o luna, doar urmand pasii din program! Din fericire 97.2% din cei 5000 nu au mai fumat 6 luni de zile, din momentul in care a inceput testul.

Programul Renunta la Fumat Astazi este fara indoiala cea mai usoara cale disponibila de a arunca acele bete aducatoare de cancer din viata noastra pentru totdeauna. Elimina problemele obisnuite asociate cu renuntarea la fumat, precum poftele, temperament agresiv, foame si crestere in greutate."

Deci, daca vrei sa renunti la fumat fara sa folosesti “puterea vointei” sau sa treci prin poftele specifice, programul Renunta la Fumat Astazi este raspunsul la ceea ce cauti.

Programul Renunta la Fumat Astazi va functiona pentru tine la fel cum a facut-o pentru multi altii care acum au renuntat la fumat pentru totdeauna.

Citeste cateva marturii pe care oamenii mi le-au trimis pentru a-si exprima recunostinta!

"Am vrut sa incerc metodele tale dupa ce am citit site-ul tau, dar nu-mi placea ideea de a comanda de pe internet.

Am sunat la numarul de telefon din josul paginii si dupa ce am vorbit cu unul din echipa ta, am decis sa incerc si sunt foarte fericit ca am facut-o, totul a fost asa cum mi s-a promis iar instructiunile tale pas cu pas au fost excelente."

Iulian Moga, Suceva



"Sistemul ‘Renunta la Fumat Astazi’ este pur si simplu excelent si face exact ce spune ca face.

Nu am crezut la inceput, dupa ce incercasem deja plasturii si gumele...insa am renuntat singur la fumat folosind acest program minunat, sunt mai mult decat fericit si recomand acest program la toti care vor sa renunte la fumat repede si usor"

Stefan Zaharia, Botosani



"Dupa ce am inceput sa fumez la 15 ani am incercat sa ma las de cateva ori, dar niciodata cu succes. Dupa 8 ani mi-am pierdut speranta. Asta pana cand am intrat pe site-ul tau.

Am urmat sistemul tau si acum m-am lasat complet de fumat de o luna, cea mai lunga perioada in 8 ani, in care nu am fumat. Daca eu pot face asta, atunci oricine poate.

Iti multumesc pentru sistemul si sprijinul tau"

Marius S., Brasov



"Programul tau ‘Renunta la Fumat Astazi’ e grozav si a functionat si pentru mine si pentru sotul meu. Imi doream sa raman insarcinata asa ca amandoi am hotarat sa renuntam la fumat, insa nici nu aveam idee cat de usor poate fi cu sistemul tau.

Iti multumim mult pentru ajutor."

Andreea Petre, Bucuresti





Programul 'Renunta la Fumat Astazi' te va ajuta sa te lasi de fumat in 20 de minute din acest moment. Iti garantez ca vei avea succes fara niciun fel de disconfort!

Nu va trebui sa cheltui bani ca sa cumperi pilule

Nu vei suferi de anxietate

Nu va trebui sa stabilesti o data anume cand sa te lasi

Nu va trebui sa urmezi nicio dieta speciala sau sa iei suplimenti

Nu vei suferi de foame - nu vei lua in greutate

Nu va trebui sa-ti faci niciun program de pregatire

Nu va trebui sa mesteci guma sau sa porti vreun plasture

Nu va trebui sa faci exercitii fizice mai mult decat faci deja

Nu vei avea nevoie de "super vointa"

Nu vei mai tanji dupa acele bete canceroase niciodata!


Asa este! Chiar atat de usor e atunci cand ai uneltele corecte de care ai nevoie pentru a te lasa de fumat odata pentru totdeauna.

Gandeste-te...ai nevoie doar de aproximativ 20 de minute ca sa parcurgi programul ‘Renunta la Fumat Astazi’ si vei incepe sa-ti imbunatatesti sanatatea inca din prima zi.

Iata doar cateva din minunatele beneficii pe care le vei castiga in urma programului...

Dupa 20 de minute de la incetarea fumatului, presiunea sagvina, pulsul si temperatura corpului revin la normal.

Dupa 8 ore nivelul de monoxid de carbon din sange revine la normal, iar respiratia specifica fumatorilor incepe sa dispara.

In 3 zile sansa de a avea un atac de cord scade si terminatiile nervoase incep sa se redezvolte. Capacitatea de a simti mirosul si gustul se imbunatateste dramatic. Totodata si respiratia devine mai usoara.

Dupa 2 luni circulatia se imbunatateste. Plamanii devin mai curati, ceea ce reduce sansa unei infectii. Se amelioreaza tusea datorata tigarilor, precum si oboseala indusa, iar tu vei avea mai multa energie.

Dupa un an, sansele de a avea un atac de cord sunt reduse la jumatate. Se reduc si sansele de a face cancer.

Dupa 10 ani riscul de a avea un atac de cord sau infarct este acelasi cu al cuiva care nu a fumat niciodata.

Renuntarea la fumat inainte de 30 de ani suprima efectele fumatului asupra sanatatii tale mai tarziu in viata!

Devino un model pentru copii, nepoti, prieteni si familie.


Renuntarea la fumat te opreste sa-ti mai cheltui banii castigati din greu pe tigarete!

Vei avea o multime de bani in plus in fiecare an, pe care poti sa-i cheltui pe vacante sau alte luxuri care inainte nu ti le puteai permite.

Renuntarea la fumat iti ofera mult mai mult timp pe care sa-l petreci cu familia si prietenii.

Sunt sigur ca stii cat de daunator e fumatul pentru tine. La urma urmelor, de aceea citesti aceasta pagina acum, corect?

Nu-i niciodata prea tarziu sa renunti la fumat. Esti fara indoiala aici datorita esecurilor continue dupa folosirea inutilelor produse care nu fac decat sa-ti ia banii.

Vreau sa te ajut sa te lasi de fumat intr-un mod cu adevarat posibil...si exact asta face programul ‘Renunta la Fumat Astazi’.

De aceea aceasta metoda este folosita cu succes de psihoterapeutii din toata lumea, pentru a ajuta oameni exact ca si tine sa se lase de acest viciu odata pentru totdeauna!

Si mult, mult mai multe...

Acest sistem este total diferit fata de oricare alt program disponibil in zilele noastre.

De ce?

Nu vei avea nevoie de terapie cu nicotina (care esueaza destul de repede, avand o rata de succes in jur de 50%)
Nu e necesara nici o terapie gretoasa, precum folosirea pulverizatoarelor.
Nu va fi nevoie sa bei apa constant pentru a-ti opri nevoia de a fuma – nu vei mai simti dependenta niciodata!
Nu vei folosi medicamente care iti pot pune sanatatea in pericol.
Nu va fi nevoie sa citesti altceva despre cum sa te lasi de fumat – te vei lasa folosind doar sistemul acesta!
Nu va mai fi nevoie sa cheltuiesti bani pe alte produse!
Tot ce trebuie sa faci e sa comanzi programul 'Renunta la Fumat Astazi', mai jos, si sa te bucuri de beneficiile pe care le aduce renuntarea la fumat.

Daca asta nu e de ajuns, atunci, doar pentru astazi, vei primi o reducere de 50% din pretul de vanzare. Asta inseamna ca azi vei plati doar jumatate din pret.

In plus, iti garantez ca te vei lasa definitiv de fumat, exact cum au facut-o si ceilalti 97.2% de fumatori inaintea ta.

Daca te vei incadra in cei 2.8% care nu au reusit, iti voi inapoia banii imediat fara nici o problema!

Dacă Aceasta Carte Uşoara De Citit Şi Aplicat A Ajutat Mii De Oameni În Situaţia Ta, Te Va Ajuta Şi Pe Tine – Garantat!

Acest ghid este rezultatul multor ani de cercetare si este conceput in asa fel incat, toate metodele si tehnicile sunt dezvaluite intr-un limbaj simplu.....deci, nu trebuie sa fii "om de stiinta" pentru a le intelege.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu