cum se planteaza marijuana

                                               PAMANTUL
Daca locul in care va-ti decis sa cresteti nu are solul adecvat pentru crestere cu putina munca veti rezolva aceasta problema,sapati o groapa si puneti inauntru pamant negru,pamant special cu fertilizanti sau pamant de florarie.Pentru a avea un rezultat bun puneti in pamant sodiu sau folositi ingrasamant natural amestecat cu pamantul negru,vacile dau ingrasamant natural ce contine nitrat de sodiu folosit de fermieri ca (ele) sa se ingrase si sare.
 Daca in jurul culturii nu aveti o sursa de apa sapati o groapa ca in cazul plantelor puneti saci de plastic incepant de la fund spre pereti interiori ai groapei pana la suprafata,in acest fel cand va ploua groapa se va umple cu apa,plasticul va tine apa in groapa iar pe voi va scuteste de drumurile lungi cu butoaie cu apa pana la cultura.Solul si apa au nevoie de un bun PH,planta de cannabis are nevoie de 6,5 PH.

Prepararea solului - ajuta la reducerea stresului,in containere mari de 8 cm2 x 15 planta produce o radacina puternica si planta rezista mai bine la scimbarea vremi,in munti solul bun e greu de gasit cautati zonele cu iarba,iar daca locatia aleasa de voi nu are pamant bun sau e pietris sapati o groapa cum am scris mai sus de 46 pe 46 cm pentru fiecare planta.Un mic efort pentru a sapa aceste gropi duce la o cultivare placuta si fara probleme,deobicei la munte plantele cresc mai greu dar sa nu va speriati plantele de multe ori o iau razna,cresc foarte mari si sanatoase unde nu te astepti neacordandu-le mare atentie.
Cea mai buna metoda de a controla temperatura outdoor este sa o plantati la locul potrivit,normal temperaturile mari sunt in mijlocul zilei deaceea aveti grija unde o plantati ca aerul sa nu fie prea sec,o sursa de briza intr-o vale e bine venita.Temperaturile reci de la sfarsitul sezonului pot fi evitate daca plantati cu o clona sau seminte in indoor pana ce aceastea prind putere pentru a putea fi mutate outdoor.


Cultivatul in curte - pentru cultivatori care locuiesc la case pot cu usurinta sa isi faca o mica plantatie in spatele casei,in acest fel sunteti aproape de ele si puteti sa le oferiti toata atentia sol,apa,nutriti.Prepara solul din toamna inlaturand toate buruienile si sapati gropi unde sa le plantati anul viitor.Poti sa cresti clone in casa exact ca rosile cand incepe vara le poti scoate afara,din fericire pentru noi pamantul e de calitate buna in majoritatea tari mai ales in gradini,curti.Plantele pot fi crescute si in containere,galeti mari daca seara pe decursul veri e prea rece acestea pot fi mutate cu usurinta in casa urmand ca a doua zi sa le scoateti cand rasare soarele.


                                                         APA
apa curata de ploaie este cea mai buna pentru a uda plantele dar verificati ph-ul ei in caz ca apare o ploaie acida,apa cu mult sodiu incetineste cresterea plantei rezultand frunze mici pe planta,iar apa cu un nivel scazut de sodiu e benefic plantei si de multe ori trezesc planta in caz ca sufera de stres din cauza potasiului adaugat in sol. Dar sa nu fie prea mult cum am scris mai sus, prea mult sodiu adaugat radacinile isi pierd abilitatea de a absoarbe apa si alti nutriti si se vor usca sau putrezi. Este foarte important sa testezi apa cu sodiu sau alti absolventi solizi,acesta trebuie sa treaca de 50 ppm.Sodiu e o problema mai mare cand se creste in containere. Fertilizanti - plantele pot fi fertilizate suficient ca acestea sa raspunda la temperaturile de 15 - 32grade C umiditate rezonabila,raze solare adecvate si vand moderat.Depinde de cat fertilizator puneti acestea pot fi udate la o perioada de 1-2 saptamani,schimbati fertilizatorul la inflorire folosind hidrogen ridicat.
Culegerea - culegeti inainte sa dea frigul, vremea rece omoara plantele daca scade sub 0grade in cateva ore plantele mor. Fiti atenti la vreme urmarind prognoza meteo din orasul vostru,daca cresteti mai multe tipuri de cannabis puneti-le separat in pungi de plastic,taierea plantelor se face la locul culturii voastre nu faceti prostia sa mergeti prin oras cu plante de peste 2 metri ,acestea se vor taia si se baga in pungi de plastic pentru a nu elimina mirosul, dupa care le puneti intr-un rucsac.

110 comentarii:

  1. Si dupa ce le bagi in pungi de plastic se usuca asa cum trebuie? Si cam cat dureaza?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in pungi nu se usca ca nau aier,cel mai bine 3 sapt cam asa

      Ștergere
    2. Pot fi tunute si o luna pana ajung undeva la 15% apa in ele de la 75% cat au initial cand le depuneti in borcane. Va fi concentratia maxima de thc pe care o puteti obtine din recolta

      Ștergere
  2. Cam 2 saptamani asa. Dar le poti baga putin la microunde sa grabesti procesul...

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. auzi am si eu o intrebare cum tre sa pui semintele femela cu barbat sa poti sa le pui oricum

      Ștergere
    2. daca ai seminte de anu trecut sau mai multi ani fa in felu urmator :
      1. ia o caseroma de plastic cu capac
      2. servetele de masa albe (necolorate) si fara parfum
      3. pulverizator de apa (gem cum e ala de gemuri , il speli bine si pui in el apa)
      4. seminte (indiferent daca sunt feminizate sau nu .. )
      acum faci in felu urmator ... iei caserola .. pui un servetel pe fundul ei si presari semintele .. in functie de cat e de mare .. nu le pune prea ingramadite ca o sa le rupi radacinile ...
      dupa care le invelesti cu alt servetel si pulverizezi pana se uda tot servetelu ...
      dupa asta pui capacul caserolei deasupra si muti caserola la un loc cu caldura intre 15 - 27 de grade c si umbrut(intunecat ... nu lasa soarele sa bata in ele )
      Le verifici in fiecare zi sa nu cumva sa se usuce servetelu .. daca e uscat mai adaugi apa daca nu .. il mai lasi
      la 2 / 3 zile tre sa ai primele semne de incoltzire
      cand daracina ajunge la 1,5 / 2 cm lungime o poti planta (Radacina e prima care iese din seminte si arata un vierme care iese din radacina ) ai grija atunci cand o plantezi ... pentru plantare :
      1. un pagar de unica folosinta
      2. pamant ai mai sus cateva indicii dar foloseste foarte putin sodiu si fertilizanti in perioada asta sau chiar deloc pt ca poti arde radacina instant
      bun ... acum uzi pamantul din pahar inainte sa plantezi semintele
      iei un cui sau o scobitoare ce ai pe langa tine de dimensiunile unei scobitori
      ii faci o gaura in centrul pamantului din pahar si pui o samanta cu radacia (chestia alba) in GAURA ca am vazut lume care arata invers pe youtube :)) .. si o sa iti ramana la suprafata samanta atat ... partea alba in pamant .. samanta la suprafata (de acolo or sa`ti iasa primele frunze ...
      le poti tine la geam cu perdeaua trasa in caz ca esti intre lunile aprilie - septembrie... daca nu intr`o camaruta cu 1 bec economic 24w spiralat / planta (un bec pentru o planta) sau 1 neon in jur de 20w consum .. pentru 2 plante... le ti 18/6 lumina adica 18 ore lumina ,6 ore intuneric.. spor la crescut si inca ceva ... nu le da afara pe balcon .. o sa le manance vrabiile .. eu am patito ... pace !

      Ștergere
    3. Recomand vata in loc de servetele.

      Ștergere
  3. Cumva stii cam cat gramaj poti scoate dintr-o planta,o medie?

    RăspundeţiȘtergere
  4. Depinde mult de cum o intreti. prima oara scoti cam 20-30 grame. Se poate si mai mult...

    RăspundeţiȘtergere
  5. la ce soi de marijoana scoti gramajul ala daca esti amabil sami spui si mie...

    RăspundeţiȘtergere
  6. gaborilor...sa o sugeti ma....

    RăspundeţiȘtergere
  7. am avut si io o samanta...am tinuto in vata...umeda...am lasato 4 5 zile si nu a incoltit delok,sa nu o fi fost samanta buna..."am gasito in iarba"????

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu sunt bune semintele din iarba
      cumparati din magazin








      Ștergere
    2. ba fratilor a incepus sa mi se usuce planta are aproape 2 luni si vreo 17 cm ce sa fac?????

      Ștergere
    3. Acelasi lucru mi s.a intamplat si mie, poti sa imi dai un sfat te rog?

      Ștergere
  8. ce trebuie transformat in iarba de fumat numai frunzele si mugurii??

    RăspundeţiȘtergere
  9. Anonim asta cu gaborii :))) Tu sigur esti fumat :)) PARANOIAAAA !!! :))))))

    RăspundeţiȘtergere
  10. bagamias pula sa imi bag eu am scos 1kg de pe 3 plante

    RăspundeţiȘtergere
  11. ca bn zici sa ne suga

    RăspundeţiȘtergere
  12. si daca planta a fost indoita de la jumate ce sa fac

    RăspundeţiȘtergere
  13. super tare ma apuc de munca unde sunt eu este clima buna tot anul.......:))) sub 20 de grade nu scade temperatura...bafta la toti...

    RăspundeţiȘtergere
  14. barosani imi spuneti si mie de unde fac rost de seminte?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar semintele le pun afara nu as putea sa le cresc in camera ca este toamna

      Ștergere
    2. Cum sa nu fratiuk...vrei seminte?:))

      Ștergere
    3. Vreau eu ceva seminte prietene. Cum putem lua legatura?

      Ștergere
    4. nu inteleg in ce luna se sadesk ?

      Ștergere
    5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  15. Indicat e sa ti semintele de marijuana in casa la caldura si umezeala multa.

    RăspundeţiȘtergere
  16. si eu cu intrebarea: DE UNDE pot achizitiona niste seminte calitative, sa m-apuc si eu de gradinarit personal? stima

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  17. am 2 seminte care au incoltit...cam la ce inltime pot sa le pun in pamant pt le am pus la incoltit in vata umeda?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poti sa le pui in pahare de unica folosinta puna prinde radacina se pun la 2CM in pamant :) sa le scoti din vata cand le pui si sa pui 1 bob pe pahar
      daca e frig si vrei sa le cresti bine iati un bec halogen mic ca gasesti si pe bateri de 1.5 V sau un ventilator mic si le poti creste in dulap iarna iar vara le scoti afara :)

      Ștergere
  18. salutare tuturor..De unde as putea sa cumpar si eu cateva semitne de marijuana?

    RăspundeţiȘtergere
  19. de unde pot face rost de seminte de mari?

    RăspundeţiȘtergere
  20. e bun daca folosesc un bec incandescent de 100w .......si mai spuneti-mi daca e neaparata nevoie de ventilator...?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca le crestiin dulap da ai nevoie de ventilator cat despre bec nu e bun
      iati un bec halogen pentru ca imita exact lumina soarelui
      enjoi

      Ștergere
    2. pretenas un bec de 600w iti trebe si ventilator sa mearga non stop aprpoap de ele man!

      Ștergere
  21. as vrea sa-mi pun si eu dar nu stiu ce sa fac mi se pare cam greu.-....

    RăspundeţiȘtergere
  22. salut,imi ziceti si mie de la A la Z cum se planteaza semintile si la ce adancime in pamant va rog ajutati.ma

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in primul rand cauti seminte pe la baieti .....
      le iei le pui in vata si umezesti bine vata le lasi la caldura 4/6 zile depinde de coaja bobului
      dupa le pui in paharele de unica folosinta la 2 cm in pamant :) bafta

      Ștergere
  23. daca dealeru` tau a prajito la microunde .. poti sa o ti unde vrei :))

    RăspundeţiȘtergere
  24. ba frate eu am cateva seminte loate de la un tov care plm omu si.a facut frumos cu cort ventilati neoane super tare .. si am ciripit si eu cateva . d e la el si am de gand plm sa le bag intrun ghiveci sa pun o cana de apa si apoi sal scot in holu blocului pana creste niste apoii il duk lui..:) plmm sper sa .. fac si eu 1 cvui macar

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. puna la mugure mai ai mult de asteptat sa poti rula un cui dupa ce e planta mare si pusa la uscat cu varful in jos ca sa se scurga THC din tulpina in mugure mai stai 2 saptamai 3

      Ștergere
  25. de unde as putea cumpara seminte fara sa afle politia?

    RăspundeţiȘtergere
  26. sal fratilor...dupa ce a crascut planta ce ii fac sa pot sa o fumez??cum o usuc ??ce timp imi ia ...etc etc..poate ma puteti ajuta..bafta..legalize marijuana:)

    RăspundeţiȘtergere
  27. Vreau sa imi cresc si eu ca prea m-am saturat de chimicalele astea legale ce iti fwte creieru dar am o intrebare.am citi pe tot felu de bloguri despre crestere dar pe mine ma intereseaza 2 lucruri si anume:
    1.am 5 seminte,le germinez toate 5.Le pun in pamant in acelasi recipient sau fiecare in alt ghiveci ca sa zic asa
    2.La recoltare am citit pe bloguri ca o dezradacinezi si o pui la uscat toata planta.Adika o planta o folosesti pt o singura recolta sau cum se face mai exact ?Care poate sa imi raspunda ii multumesc tare mult.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1 pune-le separat
      2 Le tai doar mugurii si ii pui la uscat pentru ca planta sa cresca in continuare.

      Ștergere
  28. eu ziua le las inauntru pe pervezu la geam....noaptea are cv daca le las la intuneric? sau trebe neaparat bec?

    RăspundeţiȘtergere
  29. frate caut si eu o apa cu ph 7...sau cum as afla ph de la apa de ploaie

    RăspundeţiȘtergere
  30. mie a esit planta a plantat untrun pahar deplastic ast sa creasca mare sa fuman

    RăspundeţiȘtergere
  31. 1. Atentie la seminte! cand le cumperi ar fi bine sa iei cate o seminta si s-o presezi usor cu 2 degete, daca ramane intacta o poti planta, iar daca se sdrobeste inseamna ca nu e buna ( nu m-ai incerca s-o plantezi )

    2. Semintele din iarba sunt foarte bune....atata timp cat nu se sdrobesc ;)

    RăspundeţiȘtergere
  32. cata apa si la cate zile.. pls ca nu prea ma inteles.. am si eu motivele mele nu prea mai vad bine dar ma intereseaza la cat timp pune apa.... si cat gramaj de apa.. ??? pls

    RăspundeţiȘtergere
  33. am pantat si ieu da nu miau iesit sunt de 2 saptamini in pamint si nici un semn ce sa fac

    RăspundeţiȘtergere
  34. baietii...va multumesc frumos pt intrebari si raspunsuri£...incat free site-ul tau e super smecher...o sa iti mai las un comm la uscare...o sa te invit la un joint...:*

    RăspundeţiȘtergere
  35. Salut am si eu 9 plante au cam 70 de cm inaltime sunt inalte cu frunze mari sunt toate indica white widow og kush si niste orange bud am , de 1 saptamana au inceput frunzele de la baza sa se ingalbeneasca si sa se usuce le poti rupe usor ca o frunza uscata doar alea de la baza alea din varf sunt verzi si frumoase.Am citit ca este ceva legat de lipsa de nitrogen... ce as putea face?

    RăspundeţiȘtergere
  36. Frate am un beci in casa as putea sa fac plantatie? am inteles ca scot 18-25gr pe o planta... dar vreau sa stiu timpul necesar cand planta este gata, cand zic gata,GATA DE RULAT ~~,si GAta de vandut ca sunt smecher in pula mea..

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da ce smecher ejty u ma cap de p**a daca nu stii nimik, planta asta merita respect nu orice fraier poate sa o cultive

      Ștergere
  37. da esti smecher si prost !!!!!:)))) mai bine ocup... de altceva nu e pt tine:)))

    RăspundeţiȘtergere
  38. asta da smecher (RAU) vrea sa devina dealer neautorizat si nu stie cand e planta gata, smechereeeeeeeeee-punete si invata si dupa aia apucate de afaceri k nici nu apuci sa vezi muguri si pleci militar. In pula ta de smecher

    RăspundeţiȘtergere
  39. sall in septembrie pot sa plantez seminte am nevoie ajutor dac se poate cum procedez

    RăspundeţiȘtergere
  40. salut am nevoie de ajutor pot sa plantez acuma seminte !! doresc un raspuns cum trebe procedat si caldura apa tot ?va rag mult

    RăspundeţiȘtergere
  41. sallll doresc niste informatii pot sa pun seminte in luna asta cum trebe procedat doresc niste in formatii !!!!?va rog

    RăspundeţiȘtergere
  42. am plantat si io vro 5 seminte intr-o zona de munte si miau crescut ..adica mam intors la ele dupa o luna si erau marisoare plantutele mele ...miam cules recolta si dupa o 1 sapt ..a trecut un cioban cu oile si miau cotropit plantele ..am fost foarte trist ...si nu am mai plantat de atuncii ....este prea multa presiune

    RăspundeţiȘtergere
  43. care este diferenta intre mascul si femela O.o ??? :D va rog ajutati-ma :3

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bai frate da toti ciobanii si taranii vor sa planteze dar nu au habar de nimik. Puneti draq mana si cititi si dupa va apucati de plantat fara intrebari. Cautati pe internet ca gasiti tot despre plante

      Ștergere
  44. firati ai dracu de drogatiiiiiiiiiiii.....multa muie la prosti

    RăspundeţiȘtergere
  45. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundeţiȘtergere
  46. baieti am nevoie de ajutor :D mi'au incoltit cateva seminte,le'am pus intr'un recipient cu pamant de flori...ce trebuie sa fac incontinuare? P.S e pt prima data cand plantez

    RăspundeţiȘtergere
  47. de unde pot lua seminte

    RăspundeţiȘtergere
  48. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundeţiȘtergere
  49. Ce ziceti e bun ak47? k planta?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte bun, zic din propria experienta ;) .

      Ștergere
  50. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundeţiȘtergere
  51. Cam cate grame se poate scoate de la o planta?

    RăspundeţiȘtergere
  52. de und pot face rost deniste seminte fraa? am nevoie urgent

    RăspundeţiȘtergere
  53. salut! am si eu o intrebare, in ce luna se planteaza outdor? am inteles ca cel mai bine e pe la sfarsitul lui mai,inceputul lui iunie. dar nu sunt lamurit si as vrea sa stiu exact.

    RăspundeţiȘtergere
  54. Am gasit 4 plante mari si leam curatat.apoi am ramas cu niste seminte..oare sunt bune pentru cultivat?astept raspuns

    RăspundeţiȘtergere
  55. sal,ce se poate intampla daca sunt plantate 3 plante intr un singur recipuent,nu mai cresc dau ce se ibtampla?

    RăspundeţiȘtergere
  56. salut de unde pot face rost de seminte eu vreau seminte de himarisiseminte de natur

    RăspundeţiȘtergere
  57. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundeţiȘtergere
  58. Auziti am si eu o intrebare misau facut dar chiestia aia alba gen radacina a intrat in napoi inseminta dece

    RăspundeţiȘtergere
  59. Am si eu 5 plante au esit si sun de 3 cm le trebue ce ingrasamint??

    RăspundeţiȘtergere
  60. Intrebari stupide din care nu intelegi nimic
    ! ok,ceea ce vreau eu sa stiu,dupa ce planta a incoltit,are vreo 10 cm,intr-un ghiveci ,mic pot sa zic,o iau o pun intr-un recipient mai mare,o ingrijesc asa cum trebuie si...aici vreau sa primesc un RASPUNS daca se poate: dupa cat timp pot sa fumez din ea,adica cam cat timp dureaza pana ce planta da muguri? Am auzit ceva de genu'...6 luni,m-i se pare enorm de mult. DECI?

    RăspundeţiȘtergere
  61. Salutare,
    Eu am facut in felul urmator.
    Am pus boabele intr-un pahar cu putin pamant si apa (2-3 cm pamant), le-am lasat 4-5 zile sa scoata capul apoi le-am mutat intr-un ghiveci mic.Dupa ce au facut aprox 10 cm le-am mutat intr-un ghiveci mare de 12-15 L , una chiar este in galeata.
    Becuri folosesc mai multe in paralel.
    Am pus 2 tuburi gro-lux de 18 W deasupra intr-un corp de iluminat 2x18W si inca 1 bec Tornado de 60w(echivalent 280w) lumina 6500K (lumina alba)
    Acum plantele au 2 luni sunt in perioada de vegetatie cu o inaltime de 52 cm respectiv 42 cm, sunt puse la diferenta de cateva zile.
    Dupa aproape 1 luna mi-am luat ceva fertilizator de rosii si le pun 1 data la 2 sapt. pana ajung la Flowering.
    Ventilatie nu am nimic dar din cate am vazut nici nu este obligatorie daca deschizi usa la dulap de cateva ori pe zi.
    Din pacate nu stiu daca plantele sunt feminizate,indoor sau outdoor, semintele sunt random.
    Ce imi recomandati in continuare pentru a avea tot ce le este necesar.
    Din cate stiu dupa aprox 3 luni intra la Flowering, trebuie sa schimb lumina de pe rece pe cald?
    Au avut o evolutie buna?

    RăspundeţiȘtergere
  62. am si eu o curiozitate! daca am tinut semintele mai mult timp in apa,aprox o saptamana jum mai pot sa le pun in pamant? astept raspuns. mutumesc. :)

    RăspundeţiȘtergere
  63. Am doua plante le-am semanat intrun ghiveci acum am mutat una pentru ca era foarte mica dar vad ca sa aplecat de la varf ce sa fac

    RăspundeţiȘtergere
  64. Sal vreau sa cumpar urgent cateva seminte feminizate de marijuanna. Va rog lasati mesaj

    RăspundeţiȘtergere
  65. Ar fi bine sa le dea drumul legal pe piata !!!! Futuvan gura gabori !!!

    RăspundeţiȘtergere
  66. Mari cultivatori :)))) santeti praffff....lasati-va

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere