Ciocanu Libanez

La scoala, profesoara ii intreaba pe elevi:


Copii, care este cea mai puternica valuta?

Alinuta: Dupa parerea mea, cea mai puternica valuta este EURO, pentru ca EURO este cea mai raspandita valuta, in EURO se realizeaza tranzactii oriunde in lume si toata lumea economiseste in EURO...

Profesoara: Bine, Alinuta! Altcineva?

Marinel: Eu cred ca cea mai puternica valuta este Lira Sterlina, pentru ca are putere de cumparare mai mare decat EURO.

Profesoara: Bine, Marinel! Altcineva?

Bula: Doamna profesoara, eu stiu care e cea mai puternica valuta!

Profesoara: Care este, Bula?

Bula: Ciocanul Libanez!

Profesoara: Cum mai Bula, Ciocanul Libanez?

Bula: Pai am auzit-o eu pe sor-mea cand zicea:

- Daca imi mai da Libanezul doua Ciocane, imi iau masina…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu