De ce trebuie sa ai un vis

De ce trebuie sa ai un vis?
Daca ii opresti pe primii 100 de oameni de pe strada, pe care-i intalnesti si ii vei intreba pentru ce traiesc, ce-si doresc sau ce vis au, 98 dintre ei vor ridica din umeri.
Faci parte din aceasta categorie? Daca da, atunci probabil ai un sentiment de desertaciune si non sens al propriei vieti, fiind din cand in cand purtat de impulsuri.
Visurile nu sunt impulsuri, ci sunt dorinte arzatoare care au ca scop evolutia ta ca persoana ce traieste intr-un plan material, intelectual, emotional si spiritual.
Cand te-ai trezit azi, stii de ce te-ai trezit? Ca sa mergi la munca? De ce mergi la munca? Pentru a putea sa te achiti de obligatii, pentru a putea manca si pentru a putea dormi?
Aceasta nu este viata, aceasta este supravietuire. Si un gandac face aceleasi lucruri.
De aceea trebuie sa incepi sa-ti construiesti un scop in viata, un tel, o misiune.
Cand cineva imi spune "vai, dar mai ia o pauza, munceste mai putin, nu te supara pe ce a zis acea persoana, etc" eu ii spun "n-am timp de astfel de prostii, eu am o misiune in viata".
Sunt in misiune si te invit si pe tine sa treci la actiune si sa-ti creezi propria misiune. De ce trebuie sa ai un vis? Pentru a trai, pentru a fi viu, pentru a evolua.
Cum poti sa ai un vis daca nu ai inca unul
Marian imi zice: "Ok am inteles ca trebuie sa stiu ce vreau de la viata. Dar cum stiu acest lucru? Cum aflu? Pentru ca nu-mi doresc nimic".
Doar mortii si sfintii nu-si doresc nimic si probabil doar sfintii nu-si doresc absolut nimic.
Pentru a stii ce vrei de la viata raspunde la aceasta simpla intrebare:

"Ce-mi place sa fac? Ce-mi place sa fac atat de mult incat nu ma pot satura?"

Raspunsul la aceasta intrebare poate fi noua ta misiune in viata. Atentie, o misiune in viata nu trebuie sa fie fara sfarsit. Poti termina un capitol in viata ta si sa simti ca te-ai "saturat" si ca vrei altceva. Atunci este timpul iar sa te intorci in interior si sa aflii ce este acel lucru, pe care vrei din toata fiinta sa-l faci.
Un exercitiu de imaginatie este urmatorul. Ai 99 de ani si esti pe patul de moarte. Tu, cel de acum din prezent, te poti duce in timp sa-l intrebi pe viitorul tau eu, daca ce faci acum este bine sau trebuie sa faci altceva. Ce sfaturi ar da eu-ul din viitor eu-ului din prezent? Vei muri cu regrete sau vei muri impacat ca ti-ai indeplinit misiunea?
Asculta toate aceste lucruri, noteaza-le si incepe sa-ti definesti misiunea. Nimic nu este imposibil, o data ce ai telul bine definit.
Stiai ca: definirea telului si stabilirea obiectivelor erau practici oculte si ezoterice, ascunse de ochii muritorilor de rand? Stabilirea telurilor si motivatia era practicata in scoli secrete si foarte putini aveau acces la aceasta idee care pare atat de uzuala in ziua de azi. Deci aplic-o. Este unul din marile secrete. Au trebuit sa treaca mii de ani sa avem toti acces la acest secret!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu